wtorek, 22 listopada 2011

Jak powstają Robaki..

Dzięki pewnym zaistniałym okolicznościom znaleźliśmy się z dziećmi w Małym Studio, w Puszczykowie, gdzie Luxtorpeda nagrywa nowy album Robaki. Dzieciaki szczęśliwe na maxa bo mogły zobaczyć ulubionych wujków Tomka I Roberta. Ja zobaczyłem jak powstaje, mam nadzieję, najlepsza płyta przyszłego roku. Na razie, z tego co słyszałem, zapowiada się naprawdę ciekawie. Wujek Robert pokazał dzieciakom parę patentów gitarowych
Potem w studio Kinga zaśpiewała Autystycznego przy akompaniamencie Wujka
Zagrała parę riffów na nową płytę
I na koniec dostała oryginalną kostkę luxtorpedową, autograf i płytę Arki Noego "Pan Krakers". Kurka, fajnie być dzieckiem i mieć rockowych Wujków;)

7 komentarzy:

  1. no no pozazdrościć
    pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc wróciłeś! :-) No to Alleluja i do przodu! Niestety Blogger znów chyba coś szwankuje i nie mogę dołączyć Cię do "obserwowanych", ale będę zaglądał.

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłem, ale inaczej;)Witam również;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy się zmieniamy, że tak się "filozoficznie" odezwę. Ale gdzieś tam, najgłębiej w środku, chyba pozostałeś sobą. Przynajmniej po lekturze dwóch wpisów tak mi się wydaje. A nawet jeśli i tam zaszły zmiany to i tak będę zaglądał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biała gitarka jak u Roya Orbisona dosłownie. Piękny przedmiot.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do pięknej muzy potrzebny piękny sprzęt;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A muza to zaiste piękna! Dzięki za przesyłkę. Codziennie odsłuchiwana. Zaczynam hodować Robaki;-)

    OdpowiedzUsuń