czwartek, 27 października 2011

intymnie ale autystycznie

W sumie to teoretycznie nie powinienem mieć problemu z napisaniem tego tekstu. No bo jest chęć, dużo myśli kłębi się w głowie. Jednak... jakoś nie przelewa się to na klawiaturę. Może dlatego, że byłoby zbyt intymnie. No bo związek z pewna Kobietą jest chyba czymś czego nie umiem wyrazić. Może dlatego, że miłość jest i jakby jej nie było. Może dlatego, że niby dobrze ją znasz a tak naprawdę odkrywasz ją od nowa każdego dnia. Może dlatego, że chcesz być cały czas z nią, bo ciągle za mało, a tak naprawdę wystarczy parę minut w ciągu dnia ,aby to poczuć. Może dlatego, że wydaje się, że trzeba mówić, rozmawiać a tak naprawdę wystarczy spojrzenie, jeden gest, dwa słowa. Bo jakoś tak autystycznie okazuję swoje uczucie. Nie wiem jak tu youtuba wkleić aby zakończyć ten post. Poszukajcie Luxtorpeda "Autystyczny". Fajny tekst. Taki prawdziwy.

7 komentarzy:

  1. Wchodzisz na yt, naciskasz "udostępnij" i tam się pojawia m.in. blogger. Naciskasz i gra na stronie.

    bosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Bosy. Ja to tępak jednak jestem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Luxy są niesamowici. Wstyd się przyznać, ale pierwszy raz widziałem ten teledysk.

    OdpowiedzUsuń
  4. Quis, mi zajęło pojęcie tego ładnych parę miechów...

    OdpowiedzUsuń
  5. Phazi obejrzyj sobie making off - jeszcze lepsze niz teledysk.
    W ogóle Luxy to coś więcej niż zespół.

    OdpowiedzUsuń
  6. Antek- dzięki Tobie miałem na skróty. Realizujesz się wszędzie jako nauczyciel.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech... zawstydzasz mnie...

    OdpowiedzUsuń